نکات ایمنی و بهداشتی در استفاده از هندزفری بلوتوثی

نکات ایمنی و بهداشتی در استفاده از هندزفری بلوتوثی

نکات ایمنی و بهداشتی در استفاده از هندزفری بلوتوثی

نکات ایمنی و بهداشتی در استفاده از هندزفری بلوتوثی | استفاده از هندزفری بلوتوثی فواید و مزایای زیادی برای هر شخص دارد. از راحتی و آزادی در حرکت گرفته تا کیفیت بالاتر صدا ؛ این که هر شخصی بتواند در هر جایی که قرار دارد تماس بگیرد یا پاسخ بدهد بدون نیاز به دست گرفتن تلفن همراه . ندزفری بلوتوثی از فناوری پیشرفته‌ای برای انتقال صدا استفاده می‌کند که باعث می‌شود صدای شما و مخاطب شما روشن و واضح باشد. همچنین، هندزفری بلوتوثی می‌تواند صدای پس‌زمینه را کاهش دهد و از نویز جلوگیری کند.
امنیت و حفاظت : هندزفری بلوتوثی از رمزگذاری قوی برای حفاظت از اطلاعات شما استفاده می‌کند. شما می‌توانید با خیال راحت با هندزفری بلوتوثی تماس بگیرید یا پاسخ دهید، بدون اینکه نگران شنود یا دستبرد غیرمجاز باشید.
سازگاری و قابل حمل: هندزفری بلوتوثی با اکثر دستگاه‌های دارای فناوری بلوتوث سازگار است. شما می‌توانید هندزفری خود را به راحتی با خود ببرید و در هر زمان و مکان، به آن متصل شوید.

نکات ایمنی و بهداشتی در استفاده از هندزفری بلوتوثی

یکی از نکات قابل توجه در هنگام استفاده از هندزفری بلوتوثی ، به کارگیری قانون 60 60 می باشد. مطابق با این قانون می بایست ، حداکثر میزان افزایش صدای هندزفری بی سیم شصت درصد باشد و پس از هر 60 دقیقه گوش دادن به هندزفری ، به میزان ده دقیقه گوش خود را آزاد نگه دارید. 

هندزفری بلوتوثی یک وسیله شخصی و خصوصی به حساب می آید و حتی الامکان آن را به دوستان یا آشنایان به اشتراک نگذارید ؛ چرا که احتمال ابتلا به بیماری های عفونی افزایش می یابد.

یکی دیگر از نکات ایمنی و بهداشتی در استفاده از هندزفری بلوتوثی این است که حتما از سری های مختلفی برای هندزفری خود استفاده کنید . اگر در جعبه هندزفری بلوتوثی شما پلاستیک های سر هندزفری قرار دارد ، هر سه ماه یکبار اقدام به تعویض آن کنید. اگر سری هندزفری بی سیم در جعبه محصول وجود نداشت ، هر چندروز یکبار آن را ضدعفونی کنید. اکثر هندزفری های شرکت جهان تجارت کسری دارای سری های مختلف برای تعویض می باشند ، مثل : هندزفری بی سیم هایلو مدل Haylou W1 ، هندزفری بی سیم هایلو مدل Haylou T15

تحت هیچ شرایطی هندزفری دست دوم خرید نکنید و حتی اگر از طریق کسی به شما اهدا شد هم از آن استفاده نکنید ؛ هندزفری خریداری شده بایستی کیفیت بالایی داشته باشد و از پلاستیک مرغوبی در آن استفاده شده باشد. 

خطرات استفاده طولانی از هندزفری بی سیم

  • عفونت های ناحیه گوش
  • کاهش میزان شنوایی
  • سرگیجه های مداوم
  • سردرد های ناگهانی و مزمن
  • کم شدن تمرکز بر روی کار
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *