نکات ایمنی و بهداشتی در استفاده از هندزفری بلوتوثی

نکات ایمنی و بهداشتی در استفاده از هندزفری بلوتوثی

نکات ایمنی و بهداشتی در استفاده از هندزفری بلوتوثی

نکات ایمنی و بهداشتی در استفاده از هندزفری بلوتوثی | استفاده از هندزفری بلوتوثی فواید و مزایای زیادی برای هر شخص دارد. از راحتی و آزادی در حرکت گرفته تا کیفیت بالاتر صدا ؛ این که هر شخصی بتواند در هر جایی که قرار دارد تماس بگیرد یا پاسخ بدهد بدون نیاز به دست گرفتن تلفن همراه . ندزفری بلوتوثی از فناوری پیشرفته‌ای برای انتقال صدا استفاده می‌کند که باعث می‌شود صدای شما و مخاطب شما روشن و واضح باشد. همچنین، هندزفری بلوتوثی می‌تواند صدای پس‌زمینه را کاهش دهد و از نویز جلوگیری کند.
امنیت و حفاظت : هندزفری بلوتوثی از رمزگذاری قوی برای حفاظت از اطلاعات شما استفاده می‌کند. شما می‌توانید با خیال راحت با هندزفری بلوتوثی تماس بگیرید یا پاسخ دهید، بدون اینکه نگران شنود یا دستبرد غیرمجاز باشید.
سازگاری و قابل حمل: هندزفری بلوتوثی با اکثر دستگاه‌های دارای فناوری بلوتوث سازگار است. شما می‌توانید هندزفری خود را به راحتی با خود ببرید و در هر زمان و مکان، به آن متصل شوید.

نکات ایمنی و بهداشتی در استفاده از هندزفری بلوتوثی

یکی از نکات قابل توجه در هنگام استفاده از هندزفری بلوتوثی ، به کارگیری قانون 60 60 می باشد. مطابق با این قانون می بایست ، حداکثر میزان افزایش صدای هندزفری بی سیم شصت درصد باشد و پس از هر 60 دقیقه گوش دادن به هندزفری ، به میزان ده دقیقه گوش خود را آزاد نگه دارید. 

هندزفری بلوتوثی یک وسیله شخصی و خصوصی به حساب می آید و حتی الامکان آن را به دوستان یا آشنایان به اشتراک نگذارید ؛ چرا که احتمال ابتلا به بیماری های عفونی افزایش می یابد.

یکی دیگر از نکات ایمنی و بهداشتی در استفاده از هندزفری بلوتوثی این است که حتما از سری های مختلفی برای هندزفری خود استفاده کنید . اگر در جعبه هندزفری بلوتوثی شما پلاستیک های سر هندزفری قرار دارد ، هر سه ماه یکبار اقدام به تعویض آن کنید. اگر سری هندزفری بی سیم در جعبه محصول وجود نداشت ، هر چندروز یکبار آن را ضدعفونی کنید. اکثر هندزفری های شرکت جهان تجارت کسری دارای سری های مختلف برای تعویض می باشند ، مثل : هندزفری بی سیم هایلو مدل Haylou W1 ، هندزفری بی سیم هایلو مدل Haylou T15

تحت هیچ شرایطی هندزفری دست دوم خرید نکنید و حتی اگر از طریق کسی به شما اهدا شد هم از آن استفاده نکنید ؛ هندزفری خریداری شده بایستی کیفیت بالایی داشته باشد و از پلاستیک مرغوبی در آن استفاده شده باشد. 

خطرات استفاده طولانی از هندزفری بی سیم

  • عفونت های ناحیه گوش
  • کاهش میزان شنوایی
  • سرگیجه های مداوم
  • سردرد های ناگهانی و مزمن
  • کم شدن تمرکز بر روی کار
بررسی بهترین هندزفری مناسب مکالمه

بررسی بهترین هندزفری مناسب مکالمه

بررسی بهترین هندزفری مناسب مکالمه

بررسی بهترین هندزفری مناسب مکالمه | در دنیای پر سرعت امروز، به نظر می رسد همه همیشه مشغول هستند. چه در حال انجام وظایف یا رفت و آمد به محل کار باشید، یافتن زمان و مکان برای برقراری تماس تلفنی می تواند چالش برانگیز باشد. اما نترسید – راه حلی وجود دارد که به شما امکان می دهد بدون از دست دادن یک ضرب در ارتباط بمانید. دستگاه‌های هندزفری بلوتوث در طول سال‌ها به طور فزاینده‌ای محبوب شده‌اند و دلیل خوبی هم دارد!

بلوتوث چیست؟

بلوتوث یک فناوری بی سیم است که به دستگاه های الکترونیکی اجازه می دهد تا در فواصل کوتاه با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این فناوری اولین بار در سال 1994 توسط اریکسون توسعه یافت، اما تا سال 1998 اولین دستگاه مجهز به بلوتوث عرضه نشد. از آن زمان، بلوتوث به یک ویژگی استاندارد در اکثر دستگاه های الکترونیکی، از جمله گوشی های هوشمند، تبلت ها، لپ تاپ ها و غیره تبدیل شده است.

هندزفری های بلوتوث چگونه کار می کنند؟

دستگاه‌های هندزفری بلوتوث با اتصال بی‌سیم به تلفن هوشمند یا سایر دستگاه‌های سازگار کار می‌کنند. پس از اتصال، می‌توانید از دستورات صوتی یا دکمه‌های دستگاه خود در هندزفری برای برقراری و دریافت تماس بدون نیاز به لمس تلفن خود استفاده کنید.

مزایای استفاده از هندزفری بلوتوث

استفاده از هندزفری بلوتوث مزایای زیادی دارد. در اینجا فقط چند مورد است:

1. بهبود ایمنی در هنگام رانندگی

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از هندزفری بلوتوث این است که به شما امکان می‌دهد هنگام برقراری و دریافت تماس، دست‌های خود را روی چرخ نگه دارید و چشمان خود را به جاده نگاه کنید. این امر رانندگی را برای همه در جاده ایمن تر می کند.

2. افزایش بهره وری

یکی دیگر از مزایای استفاده از هندزفری بلوتوث این است که به شما امکان می دهد در هنگام استفاده از تلفن چند کار را انجام دهید. می‌توانید هنگام تایپ ایمیل، پختن شام، یا انجام کارهای دیگری که نیاز به توجه شما دارد، تماس بگیرید.

3. کیفیت صدای بهتر

فناوری بلوتوث در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی کرده است و بسیاری از هندزفری‌ها کیفیت صدای عالی را برای تماس‌های ورودی و خروجی ارائه می‌دهند. این باعث می شود که حتی در محیط های پر سر و صدا، شنیدن و شنیده شدن آن آسان تر شود.

4. راحت تر و راحت تر

در نهایت، استفاده از هندزفری بلوتوث راحت‌تر و راحت‌تر از نگه‌داشتن گوشی در حین مکالمه روی گوش است. می‌توانید آزادانه بدون اتصال به تلفن خود حرکت کنید، و لازم نیست نگران افتادن یا گم شدن تلفن خود در حین مکالمه باشید.

به طور کلی، دستگاه‌های هندزفری بلوتوث راه‌حلی عالی برای هرکسی است که می‌خواهد در حین حرکت متصل بماند. استفاده از آنها آسان است، ایمنی و بهره وری بهتری را ارائه می دهند و کیفیت صدای بهتری نسبت به قبل ارائه می دهند. بنابراین، اگر هنوز یکی از آن ها را امتحان نکرده اید، وقت آن است که آن را امتحان کنید!

بررسی بهترین هندزفری مناسب مکالمه

 

بررسی بهترین هندزفری مناسب مکالمه

1. ایرپادز پرو ۲ اپل

ایرپادز پرو ۲ اپل، نسل جدید هدفون بی‌سیم پرچم‌دار اپل است که با قابلیت‌های پیشرفته‌تر اواسط شهریور ماه سال ۱۴۰۰ به کاربران معرفی شددر ایرپادز پرو ۲، اپل به جای سنسور مجاورت از یک سنسور جدید تشخیص پوست استفاده کرده تا به طور خودکار پوست صورت را تشخیص دهد و هدفون بی‌سیم را فعال کندهمچنین، این هدفون با قابلیت‌های جدیدی مانند حالت تبدیل به حالت شنوایی محیطی، حذف نویز و صدای محیط، حالت تبدیل به حالت تماس و … عرضه شده است

ایرپادز پرو ۲، هدفون بی‌سیم پرچم‌دار اپل است که با قابلیت‌های پیشرفته‌تر اواسط شهریور ماه سال ۱۴۰۰ به کاربران معرفی شد. در ایرپادز پرو ۲، اپل به جای سنسور مجاورت از یک سنسور جدید تشخیص پوست استفاده کرده تا به طور خودکار پوست صورت را تشخیص دهد و هدفون بی‌سیم را فعال کند. همچنین، این هدفون با قابلیت‌های جدیدی مانند حالت تبدیل به حالت شنوایی محیطی، حذف نویز و صدای محیط، حالت تبدیل به حالت تماس و … عرضه شده است.

بعضی از ویژگی‌های ایرپادز پرو ۲ عبارتند از:

 

2. گلکسی بادز ۲ پرو سامسونگ

گلکسی بادز ۲ پرو سامسونگ، هدفون بی‌سیم حرفه‌ای و بی‌رقیبی است که در سال ۲۰۲۲ توسط شرکت سامسونگ معرفی شداین هدفون با وزن ۵.۵ گرم بسیار سبک و کم حجم استهمچنین این هدفون دارای پشتیبانی از بلوتوث ۵.۳ است.

  • گلسی بادز 2 پرو دارای صدای Hi-Fi 24 بیتی هستند که صدایی با کیفیت بالا را به صورت بی سیم ارائه می کنند.
  • هندزفری های بادز ANC هوشمند هستند که اکثر صداهای ناخواسته را مسدود می کند و هنگامی که شروع به صحبت می کنید به طور خودکار به حالت محیطی تغییر می کند.
  • آنها دارای صدای 360 با Dolby Atmos و ردیابی سر هستند که تجربه صدایی فراگیر و واقعی را ایجاد می کند.
  • آنها ضبط صوتی 360 دارند که صدا را همانطور که می شنوید ضبط می کند و به شما امکان می دهد آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.
  • آنها دارای یک تناسب راحت هستند که 15٪ کوچکتر و 0.8 گرم سبک تر از مدل قبلی است.
  • دارای IPX7 حفاظت از نفوذ آب هستند که آنها را در برابر عرق و باران مقاوم می کند.
  • آن‌ها دارای کنترل‌های قابل تنظیم روی گوشی هستند که به شما امکان می‌دهند صدا را تنظیم کنید، پخش/مکث کنید، آهنگ‌ها را رد کنید و به دستیار صوتی خود دسترسی پیدا کنید.
  • آنها دارای تشخیص پوشنده هستند که وقتی آنها را بردارید موسیقی را متوقف می کند و وقتی دوباره آنها را روشن می کنید دوباره آن را از سر می گیرد.

3. هندزفری بی سیم هایلو مدل Haylou X1 Neo

هندزفری بی سیم هایلو مدل X1 Neo یکی از بهترین هندزفری های بازار است که با طراحی ظاهری منحصر به فرد با قاب شفاف ، درایور 13 میلی متری با کیفیت صدای بالا ، پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.3 همراه با اتصال پایدار تمامی ویژگی های مناسب و خوب را در خود جمع کرده است.

یکی از مشکلات اساسی کسانی که به دنبال گیم و بازی هستند ، تاخیر صدای ورودی می باشد که در این هندزفری از این خبر های کسل کننده نیست و گاها این رفع تاخیر به 0.06 ثانیه هم می رسد. قابلیت مهم دیگری که این هندزفری بلوتوثی دارد ، حذف نویز و صداهای مزاحم در محیط با استفاده از Quite Hd می باشد که لذت یک مکالمه راحت و دلنشین را به شما تقدیم می کند. باطری این مدل از هندزفری های شرکت Haylou تا نزدیک 20 ساعت شارژدهی دارند و با رعایت استادارد Ipx4 تست های ضد آبی را هم پشت سر گذاشته است.

هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل Qcy HT05

4. هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل Qcy HT05

اگر به دنبال یک جفت هدفون مقرون به صرفه هستید که کیفیت صدای عالی و تناسب راحت ارائه می‌کند، دیگر دنبال این هدفون نباشید!

طراحی و ویژگی ها

جفت هدفون مقرون به صرفه. آنها با عمر باتری چشمگیر، تناسب راحت، صدای با کیفیت بالا و استفاده آسان، همراهی عالی برای هر کسی که دوست دارد در حال حرکت به موسیقی گوش دهد تبدیل می شود.

بنابراین، اگر به‌دنبال یک جفت هدفون بی‌سیم هستید که یک تجربه صوتی استثنایی را بدون نیاز به خراب کردن ارائه دهد، ما به شدت هدفون Qcy HT05 را توصیه می‌کنیم! هدفون Qcy HT05 دارای طراحی شیک و شیک است که به راحتی در گوش شما قرار می گیرد. آنها با سه اندازه نوک گوش سیلیکونی ارائه می شوند تا از تناسب کامل برای همه اطمینان حاصل کنند. این هدفون ها به فناوری بلوتوث 5.0 مجهز شده اند که اتصال پایدار و سریع به دستگاه شما تا فاصله 33 فوتی را ارائه می دهد.

یکی از چشمگیرترین ویژگی های این هدفون ها عمر باتری آنهاست. تنها با یک بار شارژ می توانید تا 4 ساعت به طور مداوم از آنها استفاده کنید و قاب شارژ می تواند 20 ساعت عمر باتری اضافی را فراهم کند. بنابراین لازم نیست نگران تمام شدن باتری در حین حرکت باشید!

کیفیت صدا

هدفون Qcy HT05 صدایی با کیفیت بالا با باس عمیق و بلندی های واضح ارائه می دهد. فن آوری پیشرفته حذف نویز نویز خارجی را کاهش می دهد و یک تجربه صوتی فراگیر را ارائه می دهد.

چه در حال گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه خود باشید یا در حال انجام تماس باشید، هدفون Qcy HT05 بدون توجه به جایی که هستید یک تجربه صوتی یکپارچه را تضمین می کند.

راحتی در استفاده

جفت کردن Qcy HT05 با دستگاه شما به آسانی پای است! به سادگی هدفون ها را از جعبه شارژ خارج کنید تا به طور خودکار به دستگاه شما متصل شوند. کنترل‌های حساس به لمس روی هر دو هدفون، کنترل پخش موسیقی و پاسخگویی به تماس‌ها را بدون نیاز به بیرون آوردن گوشی آسان می‌کند.

به طور کلی، هدفون های بی سیم Qcy HT05 بسیار بیشتر از آن چیزی است که شما از این هدفون انتظار دارید.


خرید انواع هندزفری بی سیم و هدفون بلوتوثی از شرکت جهان تجارت کسری

بررسی بهترین هندزفری مناسب مکالمه

بررسی بهترین هندزفری مناسب مکالمه

بررسی بهترین هندزفری مناسب مکالمه

خرید ده هندزفری گردنی برتر مناسب ورزشکاران

خرید ده هندزفری گردنی برتر مناسب ورزشکاران

خرید ده هندزفری گردنی برتر مناسب ورزشکاران

خرید ده هندزفری گردنی برتر مناسب ورزشکاران | اگر به دنبال خرید هندزفری گردنی مناسب خود هستید یا به دنبال تهیه یک هدفون برای دوست و آشنای خود می گردید ، این مقاله به شما کمک شایانی خواهد کرد. هندزفری گردنی یا معمولی ؟ درکل هدفون های سیمی و عادی پرفروش ترین هندزفری های بازار به حساب می آیند که نگهداری نسبتا آسان و راحتی دارند و به دلیل این که از اجزای ساده ای تشکل شده اند ، قیمت مناسب و پایینی دارند.

۱. هندزفری بی‌سیم بلوتوث سونی WF-SP800N 

قابلیت های مهم :

– قابلیت اتصال به دستگاه‌های بلوتوثی مانند تلفن همراه، تبلت و کامپیوتر 

– دارای تکنولوژی صوتی بی‌صدای دیجیتال با کیفیت بالا با فرکانس پاسخ‌گویی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز 

– دارای پوشش ضد آب و عرق با استاندارد IP55 

– قابلیت حذف نویز و صدای محیط با استفاده از فناوری Noise Cancelling 

– قابلیت تنظیم سطح صدا با استفاده از نرم‌افزار Sony Headphones Connect 

– باتری با ظرفیت 9 ساعت استفاده مداوم و 18 ساعت با پوشش شارژ مجدد مجهز به فناوری Quick Charge با کابل USB-C 

– قابلیت شارژ سریع در 10 دقیقه به میزان 1.5 ساعت استفاده 

– قابلیت استفاده از کنترل لمسی برای پخش، مکث، پیشرفت و پایان ترانه‌ها، پاسخ دادن به تماس‌ها و فعال‌سازی قابلیت‌های صدای محیط و Noise Cancelling

هندزفری بی‌سیم بلوتوث سونی WF-SP800N 

خرید ده هندزفری گردنی برتر مناسب ورزشکاران

خرید ده هندزفری گردنی برتر مناسب ورزشکاران

2. هندزفری بی‌سیم سامسونگ Galaxy Buds Pro

هندزفری بی سیم سامسونگ گلکسی بادز پرو یکی از ارزش ترین تجهیزات در دنیای سخنرانی است که امروزه بسیار مورد توجه است. با پذیرش فناوری فاز های نوین فایل، این هندزفری مجهز به فناوری فاز های صدایی پیشرفته هوشمند و اشکال حذف کنندگی آشفتگی است که قابلیت ارتباط وصل شدن به لپ تاپ، گوشی های هوشمند، گوشی ساعت و محصولات فعال سازی Amazon و غیره را فراهم می آورد.

هندزفری گلكسی بودز پرو چند تکنولوژی نوین و قدرتمندی را در یک عضو فشاربخش ارائه می دهد تا برای یادگیری و برقراری ارتباط از هوا استفاده کنید. به وسیلهای متعددی مانند پوشش دو طناب، گوشی ساعت، گوشی هوشمند، لپ تاپ و غیره، شما می توانید از این هندزفری برای مخابرات با میان‌ریزی صدا، پشتیبانی حالت 360 درجه و قابلیت انعطاف پذیری فروشگاه و فروشگاه LogMeIn استفاده کنید. دو پاسخگو و یک بلوتوث 5.0 برای بهبود عملکرد این هندزفری باعث می شود شما حمایت هوشمند برای کنترل بلوغ بیشتر و شناخت صحبت با فراز پایین کنید. 

 

هندزفری بی‌سیم سامسونگ Galaxy Buds Pro

خرید ده هندزفری گردنی برتر مناسب ورزشکاران

3.هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل Qcy G1

هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل Qcy G1 یکی از محصولات برند معروف Qcy می باشد که از شرکت های زیرمجموعه شرکت بزرگ شیائومی محسوب می شود ؛ این کسب و کار با برخورداری از فروشگاه آنلاین بزرگ در کشور خود ارائه دهنده انواع محصولات صوتی نظیر هدفون ، هندزفری و هدست می باشد. شرکت Qcy در حوزه های فعالیت خود با رقیب های قدرتمندی همکاری داشته و با غول های عصر دیجیتال مثل سامسونگ ، موتورولا و … ارتباط داشته است.

هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل Qcy G1 از بهترین هدفون های بلوتوثی Qcy به شمار می رود . Qcy در سال 1392 موفق به دریافت جایزه بهترین فروشگاه خرید آنلاین شد و فروش جهانی این شرکت پیشرفت خارق العاده ای به خود دید. کیفیت محصولات تولیدی توسط این برند نیز حرف های بسیاری برای گفتن دارد ؛ در سطح جهانی از برترین های این صعنت به شمار می رود. هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل Qcy G1 طراحی و ساخته شده برای گیمر ها می باشد و با برخورداری از افکت های گیمینگ صدای ماشین ها ، ابزار ها و … کاملا قابل احساس است.

Qcy برای راحتی و دسترسی کاربران خود ، برنامه ای را تدارک دیده که هم بر روی اندروید و هم بر روی IOS قابل نصب می باشد. برای استفاده از این برنامه نیازمند حداقل اندروید 6 و IOS 11 می باشید.

هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل Qcy G1

خرید ده هندزفری گردنی برتر مناسب ورزشکاران

4. هندزفری مقاوم در برابر رطوبت و عرق جبرا Elite Active 65t 

هندزفری Elite Active 65t از برند جبرا یک هندزفری بی سیم و مقاوم در برابر رطوبت و عرق است که برای ورزشکاران و افرادی که فعالیت های روزانه زیادی دارند طراحی شده است. این هندزفری دارای تکنولوژی IP56 است که باعث می شود ضد آب و رطوبت باشد و برای استفاده در شرایطی مانند ورزش در فضای باز، دویدن و حتی شستشوی هندزفری مناسب باشد.

به دلیل قابلیت مقاومت در برابر عرق، شستشوی هندزفری میتوانید بعد از برداشتن آن از سر خود با آب بشورید که این امر به سلامتی آن نیز کمک میکند. همچنین این هندزفری دارای باتری با زمان کارکرد بالا است که با یک بار شارژ، حدود 5 ساعت می توانید از هندزفری استفاده کنید و با شیشه شارژ ارائه شده برای هندزفری، می توانید آن را تا 2 بار دیگر شارژ کنید.

این هندزفری توانسته است جایزه بهترین هدفون بی سیم سال 2020 را از توسعه دهنده مشتریان به دست آورد که این نشان می دهد که مشتریان به خوبی از این هندزفری راضی بوده اند.

 

هندزفری مقاوم در برابر رطوبت و عرق جبرا Elite Active 65t

خرید ده هندزفری گردنی برتر مناسب ورزشکاران

خرید ده هندزفری گردنی برتر مناسب ورزشکاران

5. هدست بی‌سیم Beats Powerbeats Pro

هدست بی‌سیم Beats Powerbeats Pro یکی از بهترین گزینه‌ها برای علاقه‌مندان به موسیقی و ورزش است. این هدست با طراحی ارگونومیک و مقاوم در برابر آب و عرق، راحتی و پایداری بالایی را در حین فعالیت‌های ورزشی فراهم می‌کند. این هدفون از کیفیت صدای بسیار خوبی برخوردار است و باس قوی و جزئیات صوتی را به خوبی بازتولید می‌کند. هندزفری powerbeats pro همچنین دارای باتری قابل شارژ با عمر طولانی است که تا 9 ساعت پخش موسیقی بدون وقفه را امکان‌پذیر می‌کند. این هدست با اکثر دستگاه‌های هوشمند سازگار است و قابلیت کنترل صدا، پاسخ به تماس‌ها و دستیار صوتی را دارد. اگر به دنبال یک هدست بی‌سیم با کارایی بالا و ظاهر زیبا هستید، هدست بی‌سیم Beats Powerbeats Pro می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد.

هدست بی‌سیم Beats Powerbeats Pro

خرید ده هندزفری گردنی برتر مناسب ورزشکاران

خرید ده هندزفری گردنی برتر مناسب ورزشکاران

6. هندزفری بی‌سیم بلوتوث سامسونگ Gear IconX 

هندزفری بلوتوث بی‌سیم Samsung Gear IconX یک هندزفری قابل حمل است که به صورت بی‌سیم با تلفن همراه یا دستگاه دیگری که دارای امکان بلوتوث باشد، اتصال برقرار می‌کند. این هندزفری دارای قابلیت‌هایی مانند پخش موسیقی، تماس‌گیری، صداگذاری و کنترل لمسی است. همچنین با استفاده از حس‌گرهای داخلی دقیق، فعالیت‌های ورزشی شما را نظارت می‌کند و دقیقاً مقدار کالری سوخته، فاصله طی شده و زمان فعالیت را محاسبه می‌کند. با باتری داخلی با ظرفیت بالا، می‌توانید طولانی‌تر از هندزفری‌های معمولی به صورت بی‌سیم موسیقی گوش دهید یا تماس بگیرید.

خرید ده هندزفری گردنی برتر مناسب ورزشکاران

7. هندزفری بی‌سیم سونی WF-SP700N

هندزفری بی‌سیم سونی WF-SP700N یک محصول پیشرفته و جذاب از شرکت سونی است که دارای قابلیت های بسیاری است. این هندزفری بسیار راحت و سبک است و برای فعالیت های ورزشی، گردش در شهر و حتی در محیط های نویزی به خوبی عمل می کند. هندزفری WF-SP700N دارای تکنولوژی لغزشی برای پخش موسیقی است که برای کاربران بسیار مفید است و کیفیت صدای بسیار خوبی دارد. این هندزفری دارای دو میکروفن است که قابلیت استفاده از سیستم کنسل نویز را نیز دارد. علاوه بر این، هندزفری WF-SP700N دارای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. این هندزفری با wifi و نسخه ۵٫۰ بلوتوث کار می کند و دارای باتری قوی و قابل شارژ است. در کل، هندزفری WF-SP700N یک محصول بی نظیر است که توصیه می شود.

خرید ده هندزفری گردنی برتر مناسب ورزشکاران

8. هدست بلوتوث ال جی مدل TONE Ultra Hbs-830

هدست بلوتوث ال جی مدل TONE Ultra Hbs-830 یک هدست گردنی است که با طراحی منحصر به فرد و کاربردی خود، تجربه‌ای لذت‌بخش از گوش دادن به موسیقی و مکالمه را به شما ارائه می‌دهد. این هدست دارای گوشی‌های مغناطیسی است که به راحتی به بدنه گردنی متصل می‌شوند و در صورت عدم استفاده، جلوگیری از گم شدن و آسیب دیدن آن‌ها را می‌کنند.

هدست بلوتوث ال جی مدل TONE Ultra Hbs-830 از تکنولوژی aptX HD پشتیبانی می‌کند که کیفیت صدای بالایی را با حفظ جزئیات صوتی و کاهش نویز ارائه می‌دهد.  هدست TONE همچنین از تکنولوژی Dual MEMS Microphone بهره می‌برد که با کاهش نویز پس‌زمینه، صدای شما را در حین مکالمه به خوبی منتقل می‌کند. این هدست با باتری قابل شارژ با ظرفیت 210 میلی آمپر ساعت مجهز است که تا 13 ساعت پخش موسیقی، 15 ساعت زمان مکالمه و 30 روز زمان استندبای را فراهم می‌کند.

این هندزفری با دستگاه‌های هوشمند دارای بلوتوث نسخه 5.0 یا بالاتر سازگار است و قابلیت کنترل صدا، پاسخ به تماس‌ها، دسترسی به دستیار صوتی و اعلام وضعیت باتری را دارد. این هدست با وزن سبک و جنس نرم و لطیف خود، راحتی و انعطاف‌پذیری بالایی را در حین استفاده به شما می‌دهد. هدست بلوتوث ال جی مدل TONE Ultra Hbs-830 گزینه‌ای مناسب برای کسانی است که به دنبال یک هدست با کارایی بالا، طراحی زیبا و قابل حمل هستند.

خرید ده هندزفری گردنی برتر مناسب ورزشکاران

9. هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل Qcy T20

هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل Qcy T20 یک هندزفری بی سیم با کیفیت صدای بالا و پایدار است. این هندزفری با استفاده از تکنولوژی بلوتوث 5.0 قابل اتصال به تمامی دستگاه‌های بلوتوثی مانند موبایل، تبلت و لپ تاپ می باشد. قابلیت بازیابی صدای سه بعدی و فعال سازی مود بازی، این هندزفری را برای گیمینگ و مخاطبین آنلاین به یک انتخاب مناسب تبدیل می کند. قابلیت کنترل لمسی و ساختار راحت همراه با چندین گوشواره مختلف، این هندزفری را همچنین برای استفاده روزانه به یک گزینه جذاب تبدیل می کند. همچنین با قابلیت پخش موسیقی تا 4 ساعت مداوم و زمان شارژ سریع 40 دقیقه، کاربران می توانند از باتری قوی و نگهداری آسان خود هنگام سفر و استفاده روزانه لذت ببرند.

هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل Qcy T20 با دو درایور داینامیک 10 میلی‌متری و هم‌چنین حسگر لمسی، شارژ سریع و پشتیبانی از بلوتوث 5.0 ارائه می شود. این هندزفری ها قابلیت کاهش نویز و بازتاب صدا را دارا می باشد و مجهز به میکروفون دو طرفه در هر گوش دارد. هندزفری Qcy T20 دارای باتری لیتیوم پلیمر 600 میلی‌آمپر ساعت است که می تواند تا 4 ساعت پخش موسیقی و 24 ساعت استندبای داشته باشد. همچنین، با جعبه شارژ که در داخل جعبه قرار دارد، می توانید هندزفری را به طور کامل 4 بار شارژ کنید و همچنین امکان شارژ سریع را نیز دارا می باشد.

خرید ده هندزفری گردنی برتر مناسب ورزشکاران

10. هندزفری سیمی مونو Soaiy S32

آغاز به کار رسمی شرکت کسری سرویس در ایران

به زودی واردات محصولات جدید شرکت کسری سرویس توسط نمایندگی این شرکت در ایران به بازار عرضه خواهد شد ادامه مطلب